Matnyttigt

Jag har skickat iväg min kollega på påsklov. Han hade inte så mycket mer att tillföra idag. Fokus låg bortom horisonten. Inte för att jag heller tänker göra så mycket mer i form av arbete den här veckan.

Vi har en avdelning som har för vana att hitta på nya metoder att överlista någon ny kontrollfunktion som kräver lite hackade och som på beställning ringde det just på min lur. Det är av någon anledning alltid på fredagseftermiddagarna. Är de trötta, kanske?

Extraprisdrottningen är mitt mellannamn. Men den här veckan hittar jag inget kul i matvaruaffärernas reklamblad. Avvaktar man påskhelgen? Tastline har en massa tips på lamm men det blir väl aktuellt nästa vecka.
hajmat
Nog visste jag att kolhydratrika livsmedel inte är hälsosamma, men den här bakelsen är rent hotfull. Inga problem att avstå.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nostalgiafton - låter trevligt! Ha en bra helg på alla sätt.

2006-04-07 @ 20:03:17
URL: http://latmasksamtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0