Boktok

Jag hoppar runt i bloggvärlden och snappar upp lite lästips inför semestern. Hittar en liten självbiografisk bokserie som verkar intressant. Kollar runt bland nätbokhandlarna efter första boken, Blackbird, utan framgång. Hör mig för med två bokhandlare på hemvägen, inget napp. Boken är slut på förlaget.

Upptäcker Stockholms Stadsbiblioteks hemsida. Jag har inte lånat böcker sen barnen var små, men det gick bra att regga in sig på nätet och sen är det bara att hämta lånekort på valfritt bibliotek. 

Första boken i serien finns inne på flera bibliotek. Men telefonen tutar envist upptaget när jag försöker reservera en bok åt mig.

Sen är det märkligt att förlaget har slut på första boken i en serie. Hur förväntar man sig att sälja del två och tre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0