Laglig langning

Fem saker i min frys
Isbitar (om man blir sugen på en drink)
Pizza (urgammal, borde kastas)
Innersulor till joggingskor (M påstår att lukten försvinner)
Wokgrönsaker
Mer is (om man vill ha en drink till)
(min frys är pytteliten)

 

Fem saker i min garderob
Symaskin
Vintertäcken
Stickor
Virknålar

Petflaska med 10-kronor (hemlis)

Fem saker i bilen
Maken (oftast)
Snabbskoputsdyna
Cd-skivor, gärna av sing-a-long-typ, typ progglåtar
Svarta sopsäckar
Vägkarta över Sverige (kommer idag att ersättas av GPS)

Fem saker i handväskan
Läppglans (sällan använt, förmodligen härsket)
Kulspetspenna med lysfunktion (används desto oftare, pennfunktionen alltså)
Rikskuponger
Visitkort (egna, jag kommer aldrig ihåg mitt mobilnummer)
Plånbok med flera meningslösa klubbkort.

Eftersom jag varit väck ett par dagar, så har de flesta som jag brukar läsa redan fått den här listan langad till sig. Men om ni har lust så går min langning till

Nina på Johangården
Nicolin på Fädernegården
Flasknosen

Latmasksamtal


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för listan - en sådan passning värmer, mycket intressant!

2006-07-10 @ 18:56:30
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: flasknosen

Tack för langningen, säger som latmasken ovan, det värmer. Fick den av Excessa också så jag har blivit dubbelt värmd!

2006-07-11 @ 10:59:07
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: Ninni

Ha, ha sulor i frysen..hoppas bara inte isen drar åt sig lukten!!

2006-07-11 @ 11:31:29
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0