Tjuvläst

Nu har hjärnan jobbat för högtryck och jag har kommit fram till följande:

 


Uppdaterad 06-07-27
OBS! Ta nedanstående teorier med en nypa salt. Tjuvlyssnat säger att de inte tjuvläst och jag får väl tro dem. Varför skulle de besvära sig med det?

Den som skickade in bidraget tyckte i alla fall att det var kul och det gjorde jag också.
/frk T

tjuvlyssnat.se har tjuvläst min blogg


 
  1. Jag har skickat bidrag till deras hemsida.
  2. Men inget om Markoolio.
  3. Mitt inlägg publicerades 5/6.
  4. Statistiken för den 17/6 gick i taket. Tre gånger så många unika ip-adresser. Jag skickade frågan till blogg.se.
  5. Rolle svarade att de inte ändrat något. Statistiken var som vanligt.
  6. Annaa såg samma fenomen på sin blogg och jag kommenterade detta. (Nu har jag hittat den)
  7. Tjuvlyssnat tog inte in min kommentar till lyssningen.
 

Tjuvlyssnat sparade läsningen till en ovanligt het ”regnig dag”.

 


Mitt första frieri

Jag sparar kommentaren på förra inlägget. Man vet aldrig när ett sånt erbjudande kan vara användbart.


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Så kuligt, kan bli intressant. Hur går det med bromsarna då hinns det?

2006-07-25 @ 21:54:23
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: frkt

Inga nyheter på bromsfronten. Verkstad 2/8 kvarstår, men det känns inte kul att ha sådär en 300 mil framför sig även om den blir klar i tid.

2006-07-25 @ 22:05:58
Postat av: SolSkuggan

Vi har ju gjort den där vändan ett x antal gånger, den är dryg, först har vi ju cirka 100 mil till stockholm..
De säger att världen har krympt,men det har jag aldrig lagt märke till.

2006-07-25 @ 23:30:00
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Tormodmariam

Site was very helpful. thank you

2008-08-21 @ 12:08:48
URL: http://tormodmariam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0