Jämna plågor

Jag har tidigare redogjort för några av mina åkommor, som lakansskräck och smulallergi. Senaste tiden har några personallergier gjort sig påminda. Värsta reaktionerna ger Ingvar Oldsberg. Jag pallar inte med hans självgoda nuna, inte ens en liten zappning. Tv:n får stå oanvänd när På spåret visas.

Sen har vi Kristian Luuk, som också irriterar. Nu är jag ingen schlagerfantast, så jag kan lätt avstå från Melodifestivalen. Men jag undrar vad han har för visioner, när han tycker att programledarjobbet är en dröm som gått i uppfyllelse. 

Egentligen tror jag att det är samma källa till aversionen mot Oldsberg och Luuk. Oldsberg försökte för många år sedan bli en svensk David Letterman och var så pinsamt dålig. Jag satt och skämdes å hans vägnar, speciellt när det var utländska gäster på besök i talk showen.

Likadant med Luuk. Hur kul är arga leken när man passerat sju år? Skämmigt!



Brr! Jag försöker samla mig för hemgången. Knäskålarna kanske trillar av i kylan.

Kommentarer
Postat av: FruH

Läste en till som tyckte att det var lite lite att ha som dröm. Kolla http://www.marcusbirro.se/bloggen/?p=19

2006-11-02 @ 23:12:30
Postat av: frktjatlund

Jag visste väl att jag inte gläfste helt ensam.

2006-11-03 @ 08:50:00
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0