Gott sällskap

Det har sina poänger att vara en användare. När fler nyttjar samma sak kan de bilda en förening och en förening måste ju hålla möten och såna möten kan hållas på trevliga platser. 

Aten, till exempel, är en trevlig plats. Där träffade jag andra som begagnar sig av samma utvecklingsmiljö, som vi. Då är det alldeles på sin plats att dra töntiga skämt om databaskrascher, brist på dokumentation och annat som den vanliga omgivningen gäspar åt.

Idag ska jag iväg med en annan grupp användare. Det blir föreläsningar och sen en båttripp med middag. Förutom fördelen med gratisätande så brukar man få sovmorgon. Är användare i allmänhet morgontrötta? Träffarna börjar i oftast efter nio och mjukstartar med kaffe och macka.

Jag knallade iväg när jag var klar. När jag kom ut såg jag att Konsum inte hade öppnat ännu. Först då kollade jag klockan och såg att jag var ute en timme för tidigt.

Åter till morgontidningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0