Fröken miss-tänker

image163Missmod, misströstan, missnöje, misslynt, missräknad, missbelåten, misstämning, missgrepp, missbruk, misskött, missöde, misstycke, misslyckad, misstolkad och missuppfattad. Ja, många tråkiga missar finns det!

Är det dags?


(Bara för att lätta upp mitt eget tungsinne, tog jag med alla av "Dina mest använda nyckelord". Jag tror inte ett ögonblick på BlogSoft i det fallet. När skrev jag om hund, katt och jul? Dessutom är mitt vanligaste nyckelord inte alls med i listan.)

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Heej frktjatlund.. Skamligt så länge sen sist. Kan bara till mitt försvar tillägga att jag läser din blogg varje dag.
Här jobbar vi häcken av oss kommer hem på kvällskvisten tar en macka och kopplar av vid datorn.
Sen kan jag bara bekräfta ditt yttrande om nyckelord..
Shiiit.. Inget stämmer i realiteten..
Vet att du inte är så kramig av dig det är inte jag heller, men efter så här lång tid blir det allt en omfamning:))
Ha det bäst käraste frktjatlund

2007-04-03 @ 22:35:25
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Tack för den uppmuntran! Jag började känna mig beredd att kasta in handduken. Därav bilden.

2007-04-04 @ 14:04:41
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Inga M

Jag har också funderat över de där vanligaste nyckelorden. Mina ska tydligen handla om bl.a. mode. Och jag kan bara lova att ordet mode har aldrig någonsin varit mitt nyckelord! Det måste vara ett runt-om-året- aprilskämt. Bloggen skojar lite med oss.

2007-04-04 @ 22:07:08
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0