Morgonaktiviteter

Min dator är igång igen och jag ägnade den ouppkopplade tiden till några aktioner för att förhindra nedsunkningen av plan 5.

 

Åtgärd nummer ett: Väck med hemmagjorda anslag! På närmaste toan satt ett anslag med texten "Din morsa jobbar inte här ...". Det åkte i papperskorgen. För det första är det flera mödrar med respektive döttrar som jobbar här. För det andra borde vuxna människor begripa ett och annat utan omyndigförklarande skyltar. Och för det tredje var den, som sagt hemmagjord.

 

Nästa ingrepp utsatte jag fikarummet för. Gamla tidningar och kataloger är jättesunkigt. Elloskatalogen från 2003, plus en massa andra passerade tryckalster, gamla Taror och Amelior åkte ner bland returpapperen. Jag sparade dock Laura från juli 2007.

 
poh-gang

(Nalle Puh-gänget vänjer sig vid nya utsikten)

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jag blir tårögd av blotta anblicken.

2007-08-23 @ 01:39:05
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Annela

Ugglan och Tiggr är mina favoriter!!

2007-08-24 @ 00:44:17
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0