Vår i luften

Det här var den knäppaste artikel jag läst på länge. Efter några rader spårar den totalt ur och börjar handla om helt andra saker än Robyn.

 

Framförallt vänder jag mig mot "vår Alex Schulman". Vadå vår? Jag trodde att det var allergikerna som var våra. Hur många gånger har jag inte sett och hört: Tänk på våra allergiker! Det tänker jag fortsätta med, men Schulman vill jag helst glömma.

 

Människan som skrivit den är en 24-årig frilansare och vad har hon gjort för att kursa dessa rader till dn?


Kommentarer
Postat av: Annaa M

På något sätt känns det fint ändå, att veta att det inte är fler än 160 000 som läser honom. Det kunde varit mycket värre!

2007-08-10 @ 12:15:25
Postat av: frktjatlund

Alla gånger, men det känns ändå illa nog.

2007-08-10 @ 14:50:17
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0