Nedräkning

Idag är sista arbetsdagendagen före semestern. Då är det aja baja för programändringar. Istället ägnar jag mig åt ”städning” och städning. Hittills avklarat:

 nasse(telefonbild)
  • Tömt spamfiltret (Hela sex sidor på bara några dagar. Hur ska det se ut efter en vecka?)
  • Checkat in program i Source Safe, om någon till äventyrs skulle behöva göra en programändring i något av mina alster
  • Delat ut mina jobbmappar till berörda
  • Överlämnat mindre daglig statistikkörning till en medarbetare
  • Uppdaterat intranettet
  • Avslutat några mejlkonversationer
  • Sorterat och kastat mejl
  • Synkat mobil med datorn
  • Testade att mejla bild tagen med mobilkameran, när jag ändå var igång
  • Rensat skrivbordet, vilket gett ovationer från flera medarbetare
  • Lämnat tillbaka ärenden till förvånade medarbetare
  • För en gångs skull slängt saker i papperskorgen
  • Laddat för att koppla telefonen till *23*60219#
  • Inväntar flexen = dags att flaxa iväg. Jag struntar i minustid idag.

hemigen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0