Virusvarning

Sitter som värsta spärrvakten och bara glor rakt ut i luften. Arbetsveckans sista skälvande minuter och jag inväntar att några jobb ska gå igång så jag kan gå igång och gå hem.

Jag känner mig e-drabbad. Inte av någon mobbning på nätet, snarare e-smitta. Senaste dagarna har flera bloggare klagat över feber och snuva. Nu känner jag hur ögon och näsa börjar rinna. Visst vet jag till att man kan få virus på datorn, men jag hade ingen aning om att det kunde spridas vidare till människor.

Nu ska inte jag gnälla över skitsaker, som förmodligen går över på några dagar. Tvåan ringde för att hon behövde konsultera läkare och därmed hjälp med dagishämtning.

Sådär, nu har jobben rullat klart och jag säger

quit;


Kommentarer
Postat av: Inga M

Välkommen till värsta virusgänget! Som någon sa, det skulle behövas ett antivirusprogram för riktig influensa också. Du som är expert kanske har något på lager?

2007-02-23 @ 20:52:20
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Dessvärre, men jag kan ju alltid googla på saken.

2007-02-24 @ 10:07:49
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0