Äldre, sliten kvinna söker motivation

Min lille konstnär i dn-kontakten har en ny begäran.

kontakt-dn

Jag tror att han skulle få mer napp om han inte lät så själviskt krävande av andra. Varför är han inte själv inspirerande t ex?

Ettan kom hem från dyksemestern härom dagen och enligt hans förmenande behöver jag inte kasta in handduken om andra jobbet ännu. De flesta aviserar tjänsterna som tillsatta långt innan de verkligen är det, för att de tycker att de har tillräckligt med aspiranter.

Det är möjligt att han har rätt i det, men om jag var en het kandidat, skulle jag förmodligen veta om det vid det här laget.

Annars är jag glad att Winnerbäck fick en Rockbjörn.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Jag blir så nyfiken på vem det är som annonserar och annonserar...

2007-01-12 @ 16:58:08
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: En liten tant

Antagligen förberedelser för en installation på något postmodernt galleri där eventuella svar kommer att ingå. Ungefär som konstnären som annonserade efter folks hemligheter och fick hur många svar som helst som sedan ställdes ut och till sist publicerades i bokform.

2007-01-13 @ 10:54:08
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det var en spännande tank. Jag väntar med spänning....

2007-01-13 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0