Saker jag lärt mig idag

Det går att förstora texten i Explorer. Tack för det Annaa! expl-txt
Men jag begriper fortfarande inte varför inte all text blev
i miniformat. Och när jag skiftade från minst till mellan,
blev bara minitexten förstorad.
Förklara det, Bill Gates!


Blixtsnabbt lägga ut bilder tagna med mobilen på bloggen

En reklambroschyr ville sälja telefonen jag redan har med
det argumentet. Jag provade och det funkade, visserligen
bara till min reservblogg på blogspot. Alltid något.

Nollkoll på åldersbedömning
Söndagens 34-åringar var snudd på 40, påstår Tvåan. Jag tyckte att det var käckt att folk som var 34, 44 och 54 träffades. Varför har man alltid lättare att pricka in åldern på jämnåriga?

Att jag inget begriper. I alla fall inte allt.
Försökte förstå mig på hur jag skulle kunna lägga in text i en bild, men fattade nada. Självkänslan fick sig en knäck.

Sen funderar jag på det där med bantning. Nu nyttjar jag inte allmänna kommunikationer varje dag, men när jag gör det vill jag verkligen inte vara till besvär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0