Taggad

Jag är så tagen av uppgiften att jag inte vet vad jag ska göra. Det finns en viss rundgång i bloggvärlden; de bloggare jag läser och kommenterar, läser och kommenterar mig. Därför tänker inte jag skicka stafettpinnen vidare. Den som känner sig manad får gärna fortsätta.

 

Men så gott som varje dag läser jag Annaa Mattssons blogg. Hon skriver underhållande och verkar ha samma slags humor som jag.

 

En annan bloggare jag besöker är latmasken. Han och jag delar uppfattning om konsulter och annat otyg i arbetslivet.

 

Stationsvakt brukar jag kolla in. Han har intressanta och överraskande synpunkter på bloggvärlden, även om han verkar ha lite "sommaruppehåll" för tillfället.

 

Annars har flera utmanade föregångare redan nämnt de jag brukar läsa och jag brukar lämna spår efter mig i form av kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Har funderat på det där med rundgången också. Att vi ju ska vara glada som har varandra och begriper varandras storhet.
Sanningen att säga så hittar jag väldigt sällan någon ny läsvärd blogg. De flesta är alldeles för jolmiga eller självupptagna eller en kombination av båda. Dessutom humorlösa och präktiga.

2007-07-30 @ 12:37:49
Postat av: frktjatlund

Absolut! När inte mängden begriper vad de går miste om, gäller det för fåtalet att hålla ihop.

2007-07-30 @ 16:26:42
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0