Efterlysning: uppiggande medel

Hu, jag skulle behöva något rejält energigivande preparat. Timmen efter lunch är inte nådig för den kvällspigga sorten. En långfilm höll mig vaken till midnatt, så nu har det blivit sent i säng hela veckan. Min första tanke i morse:
- I kväll ska jag lägga mig tidigt!


Just nu håller jag dessutom på med rena sömnpillret; kartläggning av nya verksamhetens blankettflora och hur man hanterar den. Bara det försätter mig i koma. Jag har klarat av en av fem verksamhetsdelar och ska tvinga mig själv till att dra igång nummer två.

vantar
Den enda medel jag kommit på mot
narkolepsiattacker är att skruva ner
värmen i rummet. Snart kommer jag
behöva sticka ett par käcka torgvantar
för att ha lite fart i fingrarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har man sett tv-serien Mäklarna med Kjell Bergqvist, då undviker man hälsokontroller, man blir ju bara sjuk av dom. vad gäller trötthet är det helt normalt, gränsen för det normala går ungefär vid narkolepsi, tror jag!
tv-serien leende....var fullständigt osannolik...en hel del jalla/jalla-stämning....som gav känsla och energi!

2007-03-15 @ 20:31:06
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Slutsatsen jag drog av den djupsinniga serien var: Vi är alla dansbandsluder på livets bal.

2007-03-15 @ 21:01:28
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Kecke

Jag skulle kunna tipsa om ett flertal preparat som håller dig vaken i dagar. Vissa lagliga t.o.m. Dock så har dessa substanser ofta en lång lista på biverkningar. Så mitt råd (som person utan någon som helst sömncykel längre) - gör saker och ting när du är vaken och någorlunda pigg. Fuska endast i nödfall.

2008-03-20 @ 02:22:59
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0