Konstig åstundan

Han är på G igen. Tankarna sysselsätter sig med vad han pysslat med under de senaste två månaderna.

artist-0703


Min uppskattning är 1,66. Det är inte bara jag, utan även Wikipedia tror på den siffran. Alltså, det är det förväntade födelsetalet för svenska kvinnor. Eller som mamma brukade säga:

- Hälften vore nog, sa flickan som fick trillingar.

Nu har jag uppskattat Leende guldbruna ögon. Vi missade den serien p g av alla distraherande, gratis filmkanaler under tidigare veckor. Sen värdesatte vi också möjligheten att se tidigare avsnitt på svt:s hemsida.

 

Den serien var riktigt trevlig, så i morgon estimerar jag att se sista avsnittet på tv kl 20:00.


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Spännande med denna annons. Fantasin börjar röra på sig...

Förra omgången konstnären annonserade såg jag det men denna gång har jag ingen DN.

2007-03-12 @ 09:43:58
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Petra

Checka gärna in några sexiga dansbandsbilder hos mig. :)

2008-04-24 @ 16:53:58
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0