Paus

 image270

Sånt här kan man också göra på fikarasten. Försök själv! Den enda fråga jag inte var så tvärsäker på var filmfrågan, skam till sägandes. Och filmen låter intressant; att jag lyckats missa den.

image269

Härom kvällen såg vi en riktig dussinfilm, Perfect Stranger med Halle Berry. M är så förtjust i rörliga bilder, så han insisterar på att se alla trailers. På den här dvd:n pushade man för en film med Nicolas Cage. Då utspelades konversationen, där jag har första repliken.


- Men snälla nån! Hur kommer det sig att Nicolas Cage överhuvudtaget får huvudroller? Han måste vara världens mest överskattade skådis. Nästan snäppet värre än Adam Sandler. Och han är ju ful dessutom.

- Kolla eftertexten - den förklarar saken; Producer: Nicolas Cage.


Kommentarer
Postat av: En liten tant

Gratulerar!
och TACK! För att jag inte är ensam om dessa åsikter om Nicolas Cage. Värst är det när han spelar romantiska roller.

2007-10-07 @ 10:55:39
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: frktjatlund

Piiinsamt är bara förnamnet!

2007-10-07 @ 16:47:41
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0