Fara å färde

Vi har blivit med bil igen. Nästan. Orsaken är en omorganisation på M:s jobb. Nu är det team work som gäller. Fler gubbs ska jobba ihop och tillsammans ansvara för fler fastigheter. Vår garageplats blev ju så lägligt ledig när vi gjorde oss av med bilen, så nu står det en Volvo V50 där. Med skinnklädsel, dessutom.


Undrar hur man tänker sig regelverket för privat användning av tjänstebilen?


Det här är andra inlägget i min nya kategori "Fordon". Jag har ju registrerat min blogg på bloggportalen under kategorin "Fordon" och då måste jag kasta ner några rader då och då om just färdmedel.


Det roliga med att anmäla sig som fordonsbloggare är att konkurrensen är mindre och man hamnar lätt på topplistan. Det tråkiga är att de som har fler besökare knappt bloggar längre. Inga nya inlägg och ändå har de fler läsare. Vad säger det egentligen om min insats?


Kommentarer
Postat av: Lukas Podolski

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2010-10-13 @ 09:59:40
URL: http://lukas-podolski.blog.de
Postat av: lovisa

GodmorgoN:)

2010-10-13 @ 10:38:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0