Inte bara köttfärsen är snuskig på Ica

Det är alltid lika spännande att handla lunchen på Ica. Utanför butiken hänger kvällstidningarnas löpsedlar med sina egendomliga budskap. Idag slog Expressen upp stora rubriker om sexmissbruk. En läkare och tillika ensamseglare lättade sitt hjärta.


Vem är intresserad av sånt? Det skulle kanske vara personalen bakom delikatessdisken. Jag stod och väntade på att mitt nummer, 008, skulle ropas upp. En i personalen trycker fram ett nytt nummer och ropar samtidigt.

- Sex! Vem har sex?


Jaha, där stod vi kunder, som ett gäng fårskallar och visste inte vad vi skulle svara; hur öppenhjärtig är man så där offentligt. Men till slut erkände en kille med keps.

- Jag har sex.


Där ser man, han hade sex alldeles på egen hand, mitt i butiken. Den mannen är förmodligen autosexuell.


Kommentarer
Postat av: Rutan

Ungefär som när jag skulle hämta kaffe åt höggravida väninnan på lunchserveringen och hon kom på att hon inte ville ha en stor kopp. "Jag ska ha en liten!" ropade hon till mig över lokalen. Det var det ingen som tvekade över.

2007-09-04 @ 16:41:02
URL: http://rutan.blogg.se
Postat av: frktjatlund

rutan; ha, ha, men hon fick i alla fall säga det själv.

2007-09-04 @ 20:15:53
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: F

Trist att behöva ta en nummerlapp och vänta på att ha sex...

2007-09-04 @ 20:19:40
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0