Osorterat

Härmed lovar jag högtidligen att aldrig använda begreppet bloggosfären och inte heller gammelmedia. Framför allt inte i samma mening. Även om jag tycker om att dela in företeelser i olika grupperingar, så finns det gränser.


Nu är det bara två dagar till avresan och då inträffar en rejäl flygolycka. Inte alls bra för mina franska nerver. Vi ska flyga med Mistral Air, som ägs av italienska postverket, och jag blev tvungen att gå in på airdisaster.com och kolla statistiken. Där fanns inga incidenter noterade.


Rent statistiskt borde det vara lugnt. Vad jag vet kommer inte flygolyckor i skov.


Kommentarer
Postat av: Annela

Tänk inte på det hemska utan se fram mot resan och allt härligt som väntar; värme, hav, avkoppling...

2008-08-22 @ 12:01:37
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: frktjatlund

... och varmt är det verkligen

2008-08-24 @ 19:22:45
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0