Nedräkning

Jag har varit duktig flicka och städat bland programmen och checkat in all källkod i Source Safe om utifall någon behöver rätta till några tokigheter. Nu är det bara att gå lös på skrivbordet, som inte ser riktigt klokt ut. Papper på papper, som jag inte orkat ta ställning till. Pärmar är inte att tänka på, då hittar jag dem aldrig.

Min metod är att lägga det mesta i returpapperskärlet under skrivbordet. När det är fullt tar jag undre halvan av pappershögen och skickar vidare till återvinning. Då har jag möjlighet att gå igenom några geologiska lager om utifall jag skulle sakna något papper.

Ännu en bloggpryl är testad och jag kan vara glad att jag har ett jobb, nu när jag har svart på gult att bloggen är ganska värdelös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte att kommentaren till blogg värde tjänsten var rolig "Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde"



Annat prov på humor var när man tryckte på "Om" tjänsten

2008-05-14 @ 15:19:53
Postat av: frktjatlund

Då vill jag se lite mer magi åt mitt håll.

2008-05-14 @ 21:57:11
URL: http://frktjatlund.blogg.se/
Postat av: Ilyasgunhild

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-04-27 @ 11:53:30
URL: http://ilyasgunhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0