Filmtips

Något av det roligaste jag sett på länge och jag rekommenderar den varmt till alla som sett Walk the Line, Ray och liknande filmer. Bara titeln, Walk Hard, är värd ett plus och John C Reilly kan knappast bli bättre.

Jag lyckades missa den helt när den gick på biograferna i våras. Men det verkar jag knappast vara ensam om, eftersom den redan är ute på dvd.

På dagarna går tiden åt till det stora Herrejössesprojektet. Så heter alla våra större arbeten. Om kollegan får bestämma. Ju mer jobb det är, desto större risk att arbetet klassificeras som Herrejösses. Nu är steg ett avklarat och nästa vecka kommer det att bli ännu hetare om öronen. 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Herrejösses - den måste jag se!

2008-09-10 @ 15:54:38
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: frktjatlund

Gör det! Himla kul.

2008-09-11 @ 14:30:36
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0