Korkat

Nu vet jag varför min blogg inte är någon större succé. Den innehåller alldeles för lite kiss & bajs och könsord. Det ska jag råda bot på nu genom att helt fräckt sno en av Brorsans historier, som innehåller både och.


Börje, Brorsans äldsta pojke var i femårsåldern och fick gå ut och leka på gården alldeles själv för första gången. Efter ett tag kom han upp i lägenheten i sällskap med en guldlockig flicka. Båda var vansinnigt törstiga och Brorsan serverade glas på glas med saft. Efter några glas säger Brorsan:

- Det var väldans vad ni dricker. Snart får ni passa er, så ni inte kissar på er.

Då kontrar den lilla guldlockiga flickan med:

- Äsch, då stoppar jag bara en kork i f*ttan.


Börje lyssnar fascinerat och vänder sig undrande till Brorsan.

- Pappa, vad är kork för något?


Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

hahaha, di barna, di barna!

2008-09-11 @ 09:58:38
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Inga M

Cool kille lille Börje! Vad blev det av honom? Och vad blev det av den talföra lilla tjejen?

2008-09-12 @ 05:22:11
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0