Rajtan tajtan

Idag sköt vi upp gruppmötet. Inget ovanligt alls. För det mesta beror det på att vi inte har något att ventilera. Men idag har botten nåtts, antar jag. Orsak: Chips!


Ikväll är det företagsfestligheter och frusna herrar kräver uppvärmning. Uppvärmning i form av öl och chips. Vad annars? Skåningen tog med sig det personliga överskottet av dansk öl, medan en löpare joggade iväg till Ica efter potatisflarn.


Så nu lär det inte bli mycket mer gjort idag och Mamma kanske är lite trött imorgon.


Kommentarer
Postat av: fd YK

Står inte företaget för uppvärmningen längre?



Har hört om någons tatuering på ett visst ställe som visades upp på en liknande fest. Hoppas denna tatuering inte visades upp på er fest. Själv önskar jag att jag aldrig hade hört talas om den :)

2008-09-18 @ 20:11:12
Postat av: Annela

Varför alltid dessa chips och öl? Varför inte lika gärna vin och ost?

2008-09-18 @ 22:16:13
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: frktjatlund

yk; vad är det du säger? Vems tattoo och när? Jag trodde jag hört det mesta.



annela; precis, men på min avdelning är det ett mansöverskott och alla tre dricker hellre öl. Jag dricker vilket som när det bjuds.

2008-09-19 @ 07:57:27
URL: http://frktjatlund.blogg.se/
Postat av: fd YK

Jag trodde också du hade hört det mesta. Glad att kunna bidra med något nytt.



Om jag säger att det är en man har jag ju begränsat möjligheterna en del :)



Var... ja det vill du inte veta men alla runt bordet gissade spontant och halvt på skämt på det rätta stället när historien berättades. :) / :S



När vet jag inte, men jag vet vem som fick se den fast det var ju inte henne jag hörde allt ifrån.

2008-09-19 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0