Influensadieten

- Tappa ett kilo om dagen

- Ät vad du vill - hur mycket du vill

- Kom ur form utan fysisk ansträngning


Det är dags för mig att håva in lite pengar från alla bantningssugna. Kan det finnas vassare erbjudande än mitt? Och det finns vetenskapliga bevis för att min diet fungerar. Som min egen kropp. Förresten, se den inte som en diet. Det handlar om en livsstil!


Jag var inte så pigg som jag trodde igår, utan fick nöja mig med att vandra mellan soffan och sängen. Men kilon har jag tappat. Flera stycken till och med. Och ändå har jag inte gett mig själv några restriktioner i matväg utan ätit det jag vill i den mängd jag önskar.


Sanningen är den att det har knappt funnits något jag vill ha, mer än omelett och mindre än en om dagen har räckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0