Hoj world!

Det finns nyheter och det finns nyheter. Vissa får stora rubriker för att det handlar om stora händelser, andra för att de känns lite surrealistiska.


Konstiga nyheter ger upphov till så många frågor. Vem har med sig en cykel på ett hotellrum? Hur beter sig en kvinna med liknade böjelse? Vad är det för skillnad mellan cykelsex och onani? Hur mycket alkohol krävs det för att ge utlopp åt känslorna? Och varför kan man bli dömd som sexbrottsling för gärningen?


Första frågan kan jag lätt svar på, jag har själv haft med mig cykeln på hotellrummet. Man är helt enkelt rädd för stöld. Resten lämnar jag därhän.


Men nyheten fick mig att associera till en konversation jag hade med en som delar ett av mina intressen; medmänniskor. Vi ventilerade olika synpunkter om en medmänniskas val av äktenskapspartner och jag ifrågasatte människans förstånd.


Min väninna, som är extremt cynisk, slog enligt mig huvudet på spiken med formuleringen:

"Hon skulle svara ja om en herrcykel kunde fria".


Kommentarer
Postat av: Inga M

Ha ha.... jag läste också det här! Läste det högt för gubben och han frågade genast om det var en engelsman. Och det var det ju! Sen stod det i samma artikel om ytterligare en man som hade samma idéer med en trottoar. Och då frågar gubben igen vad det är för nationalitet. Jo, engelsman!! Han är övertygad om att diverse perversiteter frodas i just det landet och ibland tycks han ha rätt. Hans fördomar härstammar från den gamla historien med någon politiker med apelsin i munnen och en svart bh eller nåt. Eller det kanske inte bara är fördomar ??
Kanske är det nåt underligt med landet England härvidlag?

2007-11-16 @ 07:14:58
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: frktjatlund

inga; med tanke på nästa "stora" nyhet, kondom laddad med lustgas över huvudet, är jag benägen att hålla med din gubbe.

2007-11-16 @ 09:09:58
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Rutan

Vad är det för fel på karlar? Hur ofta läser man om kvinnor och cykelpumpar - fast det kanske anses som normalt?

2007-11-16 @ 09:21:22
URL: http://rutan.blogg.se
Postat av: shamanen

Ho ho...cykelpump...jisses...det får mig att tänka på upplevelsen då jag äntligen såg en omtalad film - den där ni vet, svenska P-rullen där en flicka har sex med stor falukorv...vad är det den heter...Fäbodjäntan? Fråga era äkta män, de vet säkert.
Bo Balderson - ja, det var Sven Delblanc det, kolla in Sven Delblanc-sällskapet....det var en gåta i trettio år men framkom efter hans död.

Enligt säker källa alltså.

2007-11-16 @ 10:01:15
URL: http://shamanen07.blogg.se
Postat av: systergullan

Ja, jisses ... du är för go.
Kram!

2007-11-16 @ 14:30:11
URL: http://systergullan.blogg.se
Postat av: frktjatlund

rutan; normalt eller ej beror nog på pumpmodell.
shamanen; jag vet inte om jag vill bli fråntagen min villfarelse om Baldersson.
gullan; kram, på dig själv.

2007-11-16 @ 20:35:38
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0