Indiansommar

Idag hade jag svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på den årliga sommarfesten eller inte. Om jag går, måste Maken hämta på dagis/fritids. Kan han slita sig från Legos nya Indiana Jonesspel, uppstår en ny beslutspunkt.



Ska jag cykla till festiviteterna? Det beslutet får konsekvenser för alkoholintaget. Styrstångsfylla är både farligt och otillåtet. Dessutom går solen ner vid 22-tiden och det begränsar festandet i tiden. Min fina cykel saknar belysning.


Tar jag inte cykeln, så vill jag inte ha den stående utanför jobbet under natten. Då blir jag tvungen att smuggla upp den på rummet. Någon maktgalen intendenturansvarig har utverkat ett cykelförbud inomhus. Som om man skulle cykla runt i korridorerna.


Klappat och klart!

Maken hämtar, jag promenerar till festen och cykeln hamnade i rum C 561 (arkivet).


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Låter helskoj med årliga sommarfesten, vilken tur att maken kan hämta. Förstår honom om han fastnar i spelet det verkar skoj.

Önskar bara att du slapp gå till festen.. Hade festen varit här i norr hade du kunnat cykla utan lyse hela natten, dagsljus på natten du vet..

Länge sen du fick en kram, Den kommer nu:)

2008-06-12 @ 19:04:34
URL: http://solskuggan.blogg.se/
Postat av: frktjatlund

Tack för det!

Jorå, det var helskoj och SL var vänlig nog att frakta hem mig med två av sina bussar.

2008-06-13 @ 14:04:51
URL: http://frktjatlund.blogg.se/
Postat av: Erlingmiriam

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-03-25 @ 08:19:01
URL: http://erlingmiriam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0