Vädermöda

Ett ämne i tiden. Idag har vi väder och imorgon får vi säkerligen uppleva något åt väderhållet också. Jag fattar inte upphetsningen över regn eller sol, värme eller kyla. Det är bara att gilla läget, så att säga. Kofta Av/På efter behov.


Nu tänker jag vara cool och kompa. Lusten att ta itu med något vettigt infinner sig knappast och plan 5, där jag har mitt kontorsrum, ekar öde. Neutronbomben, den svenska vid namn midsommar, verkar redan briserat.  


Förutom lite rotande i varför fel uppstått och hur man kan göra för att undvika framtida, så har vetenskapen bekräftat det jag redan visste:


Jag är en pragmatisk optimist. Inga fritt svävande, romatiska visioner här inte. Det är mera av kaka söker maka, går det så går det eller det är bättre att bli förlåten än förbjuden.



Är du  romatiker och/eller optimist? Svd ger säkra besked.  


Kommentarer
Postat av: Marcusmarit

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-12-03 @ 12:19:25
URL: http://marcusmarit.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0