Gott och blandat

Åh, vad jag önskar att jag kommit på det själv. Eller åtminstone fattat att att någon borde ha kommit på det för länge sedan. Maken jobbar i fastighetsbranschen och med jämna mellanrum dimper tidningen Fastighetsförvaltaren ner i vår brevlåda. Jag brukar bläddra lite förstrött i den för ibland kan man hitta olika tekniska lösningar som är på gång.


Den här gången blev jag riktigt upphetsad över Frankes nya engreppsblandare Just Color. Den är så ny att det inte går att hitta en bild av underverket på nätet. Finessen är att man kan se vilken temperatur vattnet har. Visar den ett blått sken är vattnet und 25 grader, mellan 25 och 28 grader violett och ett rött sken över 38 grader.


En sån ska vi ha! Kruxet är bara att vi just bytt köksblandare och priset för den här innovationen ligger över 13 000. Ja, ja. Vad är en bal på slottet?


Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jaha, jag testar väl om kommentarsfunktionen är igång nu när det inte går att logga in.

2008-05-06 @ 21:04:43
URL: http://frktjatlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är något skumt med kommentarsfunktionen har jag märkt.

En sådan blandare vill jag också ha. Vi har problem med kallvattnet, det blir aldrig kallt hur länge vi än spolar, så det är inte alls gott att dricka.

2008-05-07 @ 21:17:42
URL: http://skogsmyrans.blogg.se/
Postat av: frktjatlund

Jag har liknande problem med kallvattnet, men så småningom blir det i alla fall kallt.



(Kommentatorsfunktionen glömmer dessutom hela tiden min url, trots att jag bockat i kom i håg mig-rutan)

2008-05-08 @ 13:20:28
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0