Jobb

Ge mig bara enkla uppgifter idag. Lite städning i register passar mig alldeles utmärkt för några större komplicerade tankar ryms inte i mitt huvud. Dessutom är el Jefe ledig denna klämdag.

You Belong in Dublin
Friendly and down to earth, you want to enjoy Europe without snobbery or pretensions.
You're the perfect person to go wild on a pub crawl... or enjoy a quiet bike ride through the old part of town.
What European City Do You Belong In?

Och då ska väl inte jag behöva tänka i flera led? Eller ...

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Ha ha, jag hamnade i Amsterdam. Men det är bara för att jag vet att myterna om Dublin inte stämmer.

2008-05-02 @ 21:27:06
Postat av: Annaa M

Ha ha, jag hamnade i Amsterdam. Men det är bara för att jag vet att myterna om Dublin inte stämmer.

2008-05-02 @ 21:28:34
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: frktjatlund

Du kanske är lite flummigare än jag eller nåt.

2008-05-03 @ 11:51:46
Postat av: Sveinella

Nice site, regards from the netherlands!

2009-12-23 @ 11:00:37
URL: http://sveinella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0