Pinsam sanning

Jag saknar Så ska det låta. Programmet gjorde en enorm uppryckning när Peter Settman blev programledare. Harryssons självgodhet var outhärdlig, Anders Berglunds höande var tröttsamt och Robert Wells skulle behöva en stajlist. Musikvalet känns fräschare, deltagarna yngre.

 

Är säsongen redan slut? Min bästis och jag hade vårt eget Så ska det låta redan på 60-talet. Vi gjorde svenska versioner at engelskspråkiga låtar. Här kommer början på en som jag minns speciellt:

 

Varför bygger du mig upp,

smörkoppsbebis för att slå mig ner och stöka mig runt.

 

Nej, nu är det jag som går och hyr en film.


Kommentarer
Postat av: systergullan

Ja, jag håller med dig! Peter Settman är riktigt charmig och rooolig. Robert Wells frissa är *öööhhh-äcklig*
Ha en bra söndag!

2007-04-29 @ 09:52:47
URL: http://systergullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0