Inte ensam

Jag tänker bära "Tack Thomas Lunderquistmärket" i flera dagar. Äntligen någon som håller med jag.


Idag har filmen "Tillsammans är man mindre ensam" premiär. Jag har ingen aning om hur den är, men för drygt ett år sedan sågade jag boken, som den baserar sig på jämt med fotknölarna.


Det är en bok med riktigt usla och schablonmässiga personbeskrivningar. "Är det jag som är dum i huvudet?" Eller ser andra något som jag missat totalt? Båda huvudpersonerna, Camille och Philibert, beter sig fullständigt osannolikt och hur fransmännen fallit så pladask för boken är en gåta för mig.


Kommentarer
Postat av: Prebensigrid

Excellent site.

2009-05-04 @ 11:50:30
URL: http://prebensigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0