Rent under

Här bekräftar dn min spanska badklädesspaning från i somras. Även i Sverige kör grabbar med fillingar under badshortsen. Jag gissar att Quicksilvershortsen inte har innerbyxor och även om de finns sådana så är det mycket häftigare när en kalsongresår sticker upp ovanför de nedhasade shortsen. Speciellt med Björn Borg eller Calvin Klein invävt.


I somras hade jag inte en tanke på att badmodet var ohygieniskt utan badade glatt i samma bassäng som kalsonginnehavarna.  Jag borde vetat bättre! Om jag inte missminner mig, så fick Salming frågan om hur ofta han själv bytte underbrallor i samband med lanseringen av det egna kalsongmärket.

- Varannan dag, blev svaret.


Om nu en person med gott om stålingar inte byter underkläder varje dag, så kan jag livligt föreställa mig att Husbypojkarna skiftar kalsonger med ännu glesare intervall.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Även i Sverige ja... I bästa fall 5 procent av husbybadets besökare är svenskar.

2007-09-09 @ 16:49:22
Postat av: frktjatlund

lasse; vart vill du komma? Är utländska killer mer skitaktiga än svenskar? Skulle inte tro det, möjligen mer modemedvetna.

2007-09-09 @ 22:04:13
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0