Puh!

Vi ligger helt utslagna på balkongen och läser. Mycket mer orkar vi inte efter tio intensiva dagars rundtur i Vietnam. Vi har haft tillgång till nätet här och där på vissa hotell, men datorn har ockuperats av maken, som tagit 200-500 bilder per dag. Minneskort måste tömmas och bilder sorteras. Sånt tar tid och är av högsta prio, i alla fall för somliga.


image306

Resan började i Hanoi och efter det en båttur i skärgården utanför Ha Long Beach fortsatte vi söderut till Danang, Hoi An, Hue och slutligen Saigon. På flyget till Danang kände vi oss som värsta amerikanska turisterna. Den vietnamesiske flyggrannen undrade vad vi skulle göra i Danang och tyckte att vi skulle ta oss till Hoi An istället. Vi hade inte alls koll på att det var till Hoi An vi skulle.


Nu pustar vi ut utanför Hua Hin, Thailand, på ett jätteflott hotell där vi har en egen jacuzzi på balkongen. Igår kväll tog vi första bubbelbadet i fullmånens sken och kunde konstatera att vi nu själva har sett "kaninen-i-månen".


image307

Jag återkommer med mer detaljer när jag samlat lite mer ork.

Kommentarer
Postat av: F

Vad häftigt det låter! Hoppas ni får en kanonkul resa!

2008-01-24 @ 14:10:37
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Nämen fyyy alltså.. Här har vi haft snöstorm idag och då överdriver jag inte ett endaste dugg bildbevis finns.
Ha det gott kom hela och rena tillbaka:)

2008-01-24 @ 20:13:14
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Men ååå, vad härligt ni verkar ha. Min tvåa har just kommit hem från Thailand som rekommenderades varmt. Ha en fortsatt trevlig semester.

2008-01-24 @ 22:25:44
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se
Postat av: Anonym

Tackar, tackar! Jag gör så gott jag kan.

2008-01-25 @ 01:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0