Fäst vid mig

Ett dygn i Skärgården och vi har redan hittat varsin fästing på onämnbara ställen. Jag har tidigare berättat om mitt nervösa förhållande till dessa spindeldjur, så Borrelia: Vik hädan!

 

Trean är sig lik eller jag har slutat förvåna mig. I lördags kom han plötsligt på att det var deras bröllopsdag. Det blev mer eller mindre panikåtgärder; middag på lyxrestaurang med alla tillbehör och en svindyr klocka till frun.

 

På ett dygn brände han 15000:-, något som han tillstod motvilligt. Jag bet mig i tungan och sa inget om skulden till oss.


Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

ja visst gör det ont att bita sig i tungan, särskilt om det blir för många gånger.

2007-06-19 @ 05:24:46
URL: http://nicolinefadernagarden.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Jag tror att det blivit så många gånger att tungan är totalt bedövad. Men jag kanske bara är konflikträdd.

2007-06-19 @ 16:45:27
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0