Släng dig i väggen Jack Bauer

00:07 ertappar grannen till vänster med att banka i golvet. Denna gång är det inte vi som väsnas

03:57 ertappar grannen under med att fortfarande hålla igång

06:42 ertappar mig själv med värsta näsblodet

06:43 ertappar nya toarullen med att hänga bak- och fram

07:52 ertappar kvarglömd mat på köksbänken

08:56 ertappar M utan kallingar på köksstolen

08:57 ertappar M med dålig ursäkt: Jag har lagt en handduk på dynan

08:58 ertappar M med sämre ursäkt: Tänk på att jag känner Thomas Bodström
          (det gör du inte, det är jag som känner en som bor på samma gata)

09:06 ertappar mjölken med att ha passerat bäst före datum

09:12 ertappar nya kaffebönorna med att ge dålig crema

09:27 ertappar DN med en intressant artikel om en kinesisk åklagare

09:51 ertappar två dagar gammal tvätt i maskinen

10:16 ertappar Trean med nytt mobilnummer

10:27 ertappar M vid datorn, trots viktigt möte kl 11:00

10:29 ertappar M med fuskstrykning av skjorta (= krage + framparti)

10:45 ertappar SMHI med riktig väderprognos

10:58 ertappar mig själv med att skratta åt egna skämt

Tänk om jag fick hålla på i 24 timmar. Det är bäst att stanna och kila över till Trean och laja med barnen istället. Sen blir det en liten utflykt till Nynäs.


Kommentarer
Postat av: Christina

Mao en trevlig start på dagen
Ha en fortsatt skön påsk

2006-04-16 @ 12:25:42
URL: http://bjorkhaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0