Testar enkätvarianten

Läsvanor
1. Läser du mycket?
Ja, framförallt på semestern

2. Nämn tre av dina favoritböcker
Väino Linna: Okänd soldat
Sigrid Undset: Kristin Lavransdotter
(gamla Nobelpristagare är aldrig fel)
Annie Proulx: Dragspelsbrott

3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Ja, en kriminalroman där man svindlar banker elektroniskt. Jag har flera goda idéer i det ämnet.

4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nej, jag är så glömsk så det brukar bli så dyrt.

5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Om det är romaner så blir det så gott som alltid pocket. Jag tycker om att knyckla till dem. När jag läst dem är jag noggrann med att sätt in boken i bokstavsordning i hyllan (bibliotekariekomplex). Blir det för fullt tar jag med mig en bibba till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0