Vem irriterar vem?

Saker som jag gör som M tycker är störande

  • Låter saker mellanlanda på bord och bänkar innan de når slutdestinationen
  • Har synpunkter på hur disken placeras i diskmaskinen
  • Glömmer ta med mig grejer trots att de ligger på dörrmattan
  • Snackar om jobbet
  • Placerar ut mellanrumstandborstar på oväntade ställen
  • Rättar honom
  • Kräver mörklagt sovrum
  • Ger mig inte i diskussioner
Störande beteende hos M

  • Släpper klädesplaggen på den plats de åker av
  • Ställer aldrig in disken i maskinen (för att jag har bestämda åsikter om saken)
  • Glömmer uppgjorda avtal
  • Snackar om jobbet
  • Hittar inte plånbok och telefon
  • Tidsoptimist
  • Snarkar
  • Berättar gärna hela handlingen i en film, trots att åhöraren tänker se den
  • Tror att jag är intresserad av hans backgammonomgångar
  • Ger sig inte i diskussioner
M är alltså mer störande än jag. Det måste vara dagens sanning. Se så många punkter han fick. Han skulle möjligen kunna vidhålla att även jag snarkar. OK det gör jag, men det har aldrig stört honom.

Tur att vi har slutat uppfostra varandra.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha..
Kul lista... ska tänka efter och härma dig på den tror jag... Ja förutsatt att jag kan komma på någon brist hos mig själv då... hehe

2006-05-01 @ 08:45:56
URL: http://exotisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0