Dagens andra rosing

Webbtester är ett oskyldigt nöje, men ibland funderar jag över om man inte borde testa testarna. Expressen har en liten frågeserie, som ska utröna om man har rosacea. Det är sju frågor, allt som allt. Men tre av dem är snudd på omöjliga att svara på.

Fråga 3

Har du fått varfyllda finnar, trots att du är över 20 år?

Min motfråga: Hur ska en som är yngre än 20 svara? Krävs det att man ska vara synsk?

Fråga 5

Har du synliga blodkärl i ansiktet, trots att du är under 50 år?

Jag, som är över 50 fick problem här. Förväntas jag komma ihåg fyra år gamla blodkärl? Och om jag minns, så begriper jag ändå inte om jag ska svara ja eller nej.

Fråga 7

Blir hudproblemen sämre av vissa saker …?

Om ett problem blir sämre, innebär det att problemet förvärras eller har man mindre bekymmer vid en problemförsämring?

Nu svävar jag i total ovisshet. Jag vet inte om jag lider av rosacea. Men hursomhelst, jag njuter inte av det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Eivindruth

Great site. Good info

2009-07-28 @ 10:45:20
URL: http://eivindruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0