Reklamerar reklamen

Orsaken till att jag valde att blogga på blogg.se var att det är en svensk leverantör. Om de som betalade för sin blogg skulle få gräddfil med bättre service skulle jag inte tveka en sekund att betala för servicen.

Personligen tänker jag inte så mycket på reklamen om den inte är knasig eller störande. Den dansande kalkonen, som förekom en period var irriterande. Nu pushas det för DesignOnLine under inläggen. Den reklamen är riktigt fin och de gröna prylarna matchar ”mina” bloggfärger.

Men annonsen fungerar inte så bra ändå. Det står ”klicka här” och när jag gör det kommer error 404 Not Found upp. Kan den annonskampanjen ge någon större avkastning?


Kommentarer
Postat av: johannapannan

nej sådan reklam ger nog mindre avkastning*ler*
jag betalade för min blogg för att kunna ändra i layout och dessutom slippa reklamen. Fast nu när jag kollar på det så kansek det spelade mindre roll? Eller jo.. jag behöver nog minnet man får som uppgraderad member.

2006-12-15 @ 20:31:44
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: johannapannan

jag är en svammelfia *skäms* Hoppas att du förstod hur jag menade.

2006-12-15 @ 20:32:04
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0