Never too rich or too thin

Så är då äntligen det lilla arvet skiftat och pengarna har landat på kontot. Det betyder att digitalkameran är betald utan räntekostnader. Sen får vi komma överens om vilka hål övriga pengar ska stoppas i.

För två år sedan lyckades jag gå ner 35 kg. Tyvärr har jag inte kunnat hålla det utan sakta men säkert lagt på mig hekto för hekto, så att jag har återtagit hälften igen. Och det går inte lättare att bryta den uppåtgående trenden nu när jag är tvungen att åka kommunalt till jobbet istället för att gå. Det är bara att hoppas på att foteländet bättrar sig.

Förutom fotproblemet, så håller jag på att bli förkyld. Jag som tillhör de inbillningsfriska och avskyr att vara borta från jobbet och det var åratal sedan jag var sjukskriven. Det har hänt att jag jobbat hemifrån, men det blir inte riktigt samma sak. Det är svårt med arbetsdisciplinen när hela hemmet ropar på åtgärder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0