Tjuvlyssnat

Jag och mitt barnbarn finns på riktigt! Ser att tjuvlyssnat.se tagit in vår lilla Markooliokonversation under rubriken "Det har vi också undrat många gånger".

Jag publicerade mitt inlägg 5 juni och kommer inte ihåg om jag skickade in ordväxlingen till sajten. Det händer att skickar in saker som jag tycker är kul, men är osäker på om just detta sändes iväg.

Då återstår två alternativ: Tjuvlyssnat läser min blogg. Knappast troligt. Någon annan farmor har varit med om något liknande. Kanske.

Nä, jag skickade nog in bidraget själv och sen har jag förträngt det hela. Kul var det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Damon (www.tjuvlyssnat.se)

Hej! Hittade hit genom knuff.se, jag tog bort din kommentar om att du var mormorn, trodde att någon skojade! Vi fick den inskickad, kan varit nån som varit på din sida eller mycket väl någon som råkade lyssna =)

2006-07-26 @ 16:42:19
URL: http://damonrasti.blogspot.com
Postat av: frkt

OK, de har väl inte läst min blogg tidigare. Men nu har de i alla fall gjort det.

Då blir nästa fråga: Vem har skickat in det i så fall?

2006-07-27 @ 10:29:07
Postat av: Annaa M

Vem som gjort vad kommer du säkert aldrig att få veta. Det knycks texter hej vilt, folk drar sig inte för att ta grejer som de tycker är kul och påstå att de själva är upphovspersonen. Det förekommer i den professionella världen, man baxnar ibland över vad kända krönikörer publicerar som "eget" t o m i böcker som borde kontrollästs både en och två gånger. Så naturligtvis är det så även i bloggvärlden... Ibland kan man förstås givmilt kosta på sig att säga "kul att någon annan också tyckte det var kul" men för det mesta inte, tycker jag.

2006-07-30 @ 02:33:18
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: Jensmarita

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2009-10-01 @ 08:58:35
URL: http://jensmarita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0