Triviala minnen

Förra veckan var jag öppenhjärtig och avslöjade hur glömsk och vimsig jag är. Nu vill jag ha upprättelse! Det finns en hel del som jag faktiskt kommer ihåg också. Några exempel från de två senaste dagarna:

Tvätta om tvätten. Mörka, färdigtvättade tröjor gömde sig i tvättmaskinen och luktade ”speciellt” vid upptäckten.

Hur man paniköppnar tvättmaskinen. Jag hörde hur det skramlade när tvättrumman snurrade runt. Vet ni hur många fickor ett par blåbyxor kan ha?

Var dammsugaren stod. Vem är det som pudrar mina golv med grönt damm nedanför fönstren?

Slänga kycklingkvarten i jobbkylskåpet. För två veckor sedan var jag väldigt ekonomisk och köpte en halv kyckling till lunch. Jag åt upp halva halvan. Tanken var att resten skulle gå åt vid annat tillfälle. Nu gick den åt på ett annorlunda sätt, som inte var särskilt ekonomiskt. Men det är ju tanken som räknas.

Meddela datadriften att de kunde avsluta dagen som vanligt. Det nya programmet var ändå inte prodsatt.



Kommentarer
Postat av: Ninni

Men det är väl bra att du kommer ihåg nåt, nej skämt åsido så illa är det väl inte.
Ha det gött i solen, kraaaam

2006-06-17 @ 17:28:52
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Madsanastasia

Great site!!!

2010-06-29 @ 10:47:35
URL: http://madsanastasia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0