Bekräftelsetorskarnas sammanslutning

Depressionsorsaker
1.
Igår hade jag NOLL besök på min blogg. Det blir svårslaget. Jag var till och med så patetisk att jag gick in på den själv för att kolla om det var fel på statistiken. Det var det inte. Jag är så osynlig i bloggvärlden att blogg.se inte ens besvarar mina frågor. Men vad hade jag väntat.

2.
Mina lunchpolare är på kurs. Första dagen hängde jag på gubbsen för att få lunchsällskap. Men de säger sällan något som är värt att lägga på minnet. Och de får mig att känna mig lika välkommen som en fläskläpp. Det bristande intresset är förmodligen ömsesidigt.

3.
Vi förslösade vår ungdom genom att ägna närmare två timmar åt en värdelös film, Broken Flowers med Bill Murray. Varningsklockorna borde ha ringt. Jag fattade aldrig det roliga med Lost in Translation och det här skulle föreställa något liknande. Men resultatet var bara så båååring.
triumf-paris

Vad gör man för att komma ur allmän nedstämdhet? Det första vi kom på var: Vi sticker nånstans! Vi bokade flyg med Ryanair till Paris i slutet av månaden.



Kommentarer
Postat av: Latmask

Noll är bra - det har också jag haft. Det värmer. Jag brukar kolla dina inlägg så gott som varje dag - men tydligen inte igår!
Det är Prag som tar kraften vettu!
Broken flowers var inte alls bra - har sett den! Kass!
Filmen - Pistvakt är ännu sämre! Årets sämsta rulle!
Jag vet inte om jag hinner lämna några synpunkter (stil och annant) om din blogg eftersom jag åker tidigt imorron och inte är på hemmaplan förrän tisdag.
Nästa vecka då??
Keep up the good spirit!

2006-03-16 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0