Snuskig fantasi

Nätet är fantastiskt. Jag hade anledning att googla på ett företag som heter Transwest och får upp en massa träffar. Ovanför träffarna fick jag frågan Menade du: TRANSVESTIT  . Nää, det gjorde jag verkligen inte. Har sökmotorn snuskig fantasi?

Min syrra berättade härförleden om en husläkare med sådan. En av hennes grannar hade gjort illa fingret och behövde läkarvård. Eftersom grannen var till åren kommen, följde syrran med henne till vårdcentralen. Efter omplåstring frågar läkaren hur skadan hade uppstått. Den lilla damen ville inte berätta hur det gått till för hon tyckte att hon burit sig så klantigt åt. Efter flera ”Jo men berätta” säger läkaren ”Var det något sexuellt?”

Jag vet inte vilka böjelser läkaren hade, men personligen tycker inte jag att det är särskilt upphetsande att klämma sig i dörrar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget inlägg idag! Noterar bara underlåtenheten! ...*L*....

2006-03-04 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0