Sökes: personlig assistent

Läget är mer förvirrat än vanligt. Först hittade jag inte hotellbokningen för Barcelonaresan. Den fanns inte i mailboxens lilla privatmapp. Inte kom jag ihåg att jag hade en annan liten mapp, resor. Där låg bokningen och när jag öppnar mejlet ser jag att vi åker den 6 november och inte alls den 13:de, som var inbokat i mitt huvud.

Pinsamt nog betyder det att vi måste avstyra en annan aktivitet. Svärmor, avliden 2005, fick tillbaka på skatten i år. Vi hade planerat att använda pengarna till en fest ute i skärgården och bjudit dit M:s brorsor med fruar. Äldsta brorsan fick pussla och avboka annat för att kunna vara med. Fy, vad vi är slarviga.


Kommentarer
Postat av: FruH

Det betyder en filmfestival trots allt ;D

2006-10-30 @ 15:58:31
Postat av: frktjatlund

Ja, läget är ett helt annat med dagens insikter.

2006-10-30 @ 18:55:14
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Inga M

Tackar för påminnelsen om glömskor! Jag har glömt boka hotell Amaranten helgen 17 nov när vi ska till Stockholm o glömt att boka tid för modrens influensavaccinering.

2006-10-30 @ 22:02:10
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0