Nyfiken i en strut

Dagens infall fick mig att googla på ”vem är tv-kocken” och resultatet skrämde mig. På Passagen finns en sida med kändisskvaller, där tydligen vem som helst kan publicera det som faller dem in. I stort sett varenda tv-kock var namngiven. Jag väntade bara på att Tina Nordströms eller Ria Wägners namn skulle dyka upp.

Ett inlägg angav en länk, som jag klickade på. Vips, så hamnade jag på en hemsida, som jag aldrig skulle ha gått in på om jag vetat vilka som låg bakom sajten (SD). Där publicerade man namn och bild på personen. Varför? Jo, förmodligen för att den utpekades gener inte var helt ariska.

Finns det ingen aktiv moderering på Passagen? Varför har man en avdelning för kändisskvaller där vem som helst kan skriva vad som helst? Är man verkligen oskyldig tills motsatsen är bevisad?


Kommentarer
Postat av: Axeloline

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-07-20 @ 07:51:43
URL: http://axeloline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0