Hjälp!

Just nu är jag under attack från flera håll. 


1. I morse
Maken ringde efter att ha klivit upp på vågen och konstaterade något chockad: ”Det här funkar inte längre.”

2. Lunch
Promenad till Ica och jag vet inte hur många löpsedlar som passerades. GI hit och GI dit, eller snarare
GI-diet.

3. Eftermiddag
Nu fick jag ett mejl från Amazon.com. Vad var det givna ämnet? Självklart DIET!
amazon
“Because you have purchased diet and fitness products from Amazon.com, we are pleased to bring you a special offer.”

Måste de hela tiden kolla i sin databas och dra slutsatser av gamla inköp?

Och hela tiden surrar det i huvuvdet: Vad ska vi ha till middag? Vad ska vi ha till middag?

Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Visst är det jobbigt det här med vad man ska ha till middag.
GI blir man ju alldeles överöst av. Jag orkar inte ens sätta mig in i vad det innebär, men det är säkert inte så jobbigt. Massa bönor inbillar jag mig.
I vårt hus finns det bara en hushållsvåg och den lär inte räcka till att mäta massan på min lekamen.

2007-01-02 @ 17:48:33
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0