Java-Server

Bra: I veckan installerades äntligen den nya kaffemaskinen på jobbet.

Dåligt: Jag har känt mig risig senaste tiden och övergått till att dricka te.

 

Bra: Jag testade espresson och den var faktiskt drickbar.

Dåligt: Det var alldeles för stor mjölkdos i cappuccinon.

 

Bra: Maskinen är programmeringsbar, så man kan ändra mjölkdosering.

Dåligt: Omprogrammeringen är lösenordsskyddad; det är bara att invänta tekniker.

 

Efter att ha slitigt som en bäver hela veckan är det skönt att vräka sig i soffan. Jag ligger skavfötter med Stella, som kollar på Micke & Molle och själv är jag på upploppet av en bok.

 

Jag vaktar det lilla barnet medan övriga är på bio, the Stockholm Filmfestival - you know. Det är jag glad för, alltså att jag får vara i ensamt majestät. Jag är genomförkyld och kan knappt prata, eftersom rösten nästan har  försvunnit.


Kommentarer
Postat av: Lukaslily

Really great site man!!

2009-09-15 @ 08:37:29
URL: http://lukaslily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0