Tingen är emot mig

Jag har ägnat kvällen åt tingen med stort T. Först blir jag besviken över att bredbandet inte fungerade imorse, sen blir jag ännu mer besviken över att driftchefen missat att beställa mitt 3G-modem, sen blev jag glad över att jag fick det modem som var vikt för hans räkning och ännu nöjdare över att jag fixade den superlätta installationen på egen hand.


Men installationen krävde båda USB-portarna och den ena befolkades av stationen för trådlös mus och tangentbord. Efter det hamnade de enheterna i koma, men nu har jag fått liv i dem igen.


På jobbet rullar det på och jag sysselsätter mig med projektet som gud glömde. Perplexprojektet, som saknar beställare, förvaltare, specifikation och projektledaren sysslar bara med protokoll och rapporter. Det får bli som det blir och går det så går det. Och jag gör så gott jag kan under rådande omständigheter. Men det vore mig främmande att gilla läget.


Kommentarer
Postat av: Olavjohanna

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-06-29 @ 13:21:15
URL: http://olavjohanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0